2016年9月27日 星期二

荃灣一品雞煲 + 元朗勝利牛丸

September 17, 2016, Saturday

 今天一早醒來, 型爸同我講, 媽咪, Cindy返咗嚟, 我地今日咩都唔好理走去按摩啦...哈哈, 唔止舉手, 舉腳贊成!

我地十一點幾出門, 下午五點幾由落馬洲返香港, 一出關口, 型爸就收到林老闆電話... 吓, 買咗雞煲...買咗牛丸, 今晚去佢屋企食....咁好啦...型爸開我屋企有咩...我話可以煮碟餸, 再加一包火鍋牛肉...應該夠食啦.

原來今日林老闆有事出去元朗, 跟著又去荃灣, 買咗兩樣野..

一品雞煲, 佢話好出名, 的人排隊食, 佢外賣返嚟

食完雞煲, 我地就加水食火鍋, 落咗好多牛丸落去

 
 未落鍋前唔記得影, 林老闆話比個膠袋我影吓.   咁食落的牛丸又真係幾正, 好爽口呀! 要HK$145一斤

我就帶咗的梁九記買的美國安格斯肥牛片

再焯的菜...

 
仲有林家小姐剛去完台灣買回來的決滷水鴨翼

林太煮的冬筍炆豬肉

我煮的涼瓜牛肉.

今日只有我地兩對夫婦, 四個人食真係好夠

林老闆開咗枝新買的威士忌與型爸共享.

四個人, 食吓雞煲小菜, 都幾開心呀!


沒有留言:

張貼留言