2016年9月21日 星期三

Killiney 星加坡餐廳

September 13, 2016, Tuesday

都有一段時間無去過星加坡餐廳.   漆咸道有間阿坤, 食過兩次就唔想再去幫襯.  尖東有間Killiney, 覺得的食物味道好的, 但唔知點解, 試過兩三次, 食完之後就肚痛, 跟著就好耐都無再去幫襯.

今日慢魔魔同另一位同事去了Killiney, 問我去唔去, 咁我又無所謂, 有人搵埋位就去啦.

Killiney 從新裝修咗都已經成大半年.25人.
 裝修之後就多咗的位, 但講多咗, 成間店最多都只可以坐

呢道主打咖哩雞同海南雞飯, 仲有咖映多士

慢魔魔要了一份咖映多士 HK$16, 問我share 唔share ....今日無胃口, 唔好啦....不過佢話好好味.

另外要了一碗叻沙, HK$60

薏米水要另加hk$4
 
我就要了一客米暹 hk$60, 唔...我覺得味道麻麻

要了白咖啡無需加錢, 但我唔知白咖啡加鍊奶, 甜嘅, 結果要佢再比的淡奶我溝淡的.

我同慢魔魔一張單.  佢今餐要hk$82, 我就hk$60

另一位同事仍分單, 要了咖哩雞, hk$60

配法包, 睇落唔錯呢, 同事話都幾好味.

我份米暹味道就真係麻麻, 甜唔甜酸唔酸咁....雖然唔喜歡個味道.  但今次食完無肚痛呀! 

沒有留言:

張貼留言