2016年9月13日 星期二

Open Oyster

August 26, 2016, Friday

Friday night, 型爸話唔好趕返去煮飯, 今晚出街食.  二公子約埋女朋友同我地一齊食晚飯.

去咗我公司附近嗰間Open Oyster.

好耐無嚟食啦. 呢道食蠔, 鼓勵開酒, 因為飲酒的蠔平十幾文一隻.

咁嚟呢道無理由唔食蠔架, 咁即係要開酒啦.....吓, 四個人要飲八杯, 即係開一枝酒, 仲要加多三杯.  

侍應介紹呢枝白酒....好彩可以試, 飲落好似水咁.

最後開一枝house wine, 要白酒, 另一枝要紅酒, 拎走.
要了四款16隻蠔

兩客周打蜆湯

水牛芝士車里茄, 的醬汁味道唔得呀!
煙三文魚多士

16oz 西冷牛扒

海鮮墨魚汁麵

鵝肝意大利飯

埋單HK$2,026,  okay 啦.

今晚有個小插曲, 當我地坐低要叫野食時, 二公子突然大叫, 附近有卡比獸呀!  响尖東噴水池附近, 行過去2分鐘, 咁型爸叫我地去捉啦(咁梗係帶埋佢部手機)...

唉, 今次我就唔係幾好彩啦, 四個人, 只有我捉唔到, 擲一個波, 佢彈番出嚟就走佬...

肥騰騰的卡比獸, 幾時可再見的影踪呢!

沒有留言:

張貼留言