2020年5月13日 星期三

厚麵皮千層蛋糕

Apr 18, 2020 Saturday

今日攪攪震系列....厚麵皮千層蛋糕....做咩攪作要整?

1) 為咗要清咗包Pan Cake Mix
2) 為咗要試吓個餅皮機

我覺得自己真係好好笑, 又要整又要怕麻煩, 個腦係咁諗點樣整簡易版.

我用Pancake mix 加蛋加水(或奶)開成粉漿. 

為免有粉粒, 我將的粉漿過篩.
今次經驗話我知, 的粉漿要稀的, 咁的餅皮可以薄的.   仲有, 用餅皮機係快係好玩, 但餅皮中間會黏漿多咗.  會厚的.

的餅皮大少不均係唔好睇, 但只再用個圓模cut 咗的邊就會整齊靚好多. 

但我係試玩性質, 食過的餅皮又幾好味,  又唔係送比人, 咁就無cut 的邊.   只係順大細排得整齊的.

跟著用300g whipping cream 加糖打成甜忌廉, 將的忌廉逐層掃上餅皮上

嗱, 就係咁啦.   我仲將最厚最大嗰塊放响頂, 整到好似帽咁.   跟著放入雪櫃

食完飯拎出嚟做甜品.

睇吓, 都真係好多層架. 

其實粉漿稀的, 可以整多好多層, 但cream 就會搽多好多, (個腦咁多野諗又要整)

哈哈, 整過就算數, 個樣唔好睇, 但味道都ok架.    純粹搵的野嚟玩吓, 諗起咁多cream, 呢的蛋糕, 都係整一次好啦.

沒有留言:

張貼留言