2020年5月19日 星期二

碗仔翅

April 26, 2020, Sunday

昨天整西式, 今日改為中式....呢個碗仔翅應該叫做食得唔好嘥系列.

點解叫食得唔好嘥系列, 因為主要食材, 都係二次創作...煲過湯的雞肉及瘦肉. 

薑蔥頭蒜就係新鮮的.


連呢的木耳, 都係二次創作... 煲完木耳蘋果湯留起的.   用過濾水清洗切絲


冬菰時新解浸軟切絲

其實呢的碗仔翅多年前整過好多次, 都係在奶奶家做所節, 佢煲鮑魚雞湯, 我就撈起的雞及瘦肉, 用埋的現成煲的雞湯, 加的冬菰絲就可以.   但後來奶奶連鮑魚雞湯都唔煲, 咁就唔整啦.

食得唔好嘥都要編排一下....星期四煲木耳蘋果湯, 星期五煲螺頭雞湯, 咁就可以食得唔好嘥.   咁當然, 唔想用湯渣, 可以蒸雞胸肉, 先煲熟的瘦肉再拆成絲都可以.

因為諗著原煲上檯, 我用個康寧煲呀!   先將的靼蔥頭蒜爆香, 加的紹酒 (我點火燒一燒, 非常危險, 無需一定做) 再加入大約1 - 2公升水 (睇吓係有幾多料, 煮幾多碗), 煮大約10-15分鐘

呢個時候, 用馬蹄粉開定個粉漿水....我用了五湯匙


預備清雞湯

加入雞肉, 瘦肉, 冬菰, 木耳絲 清雞湯, 有的人會加入粉絲, 但我無加


跟著加調味, 鹽, 胡椒粉, 生抽, 老抽,    最後打一隻蛋, 加一隻蛋的水, 拌勻,   慢慢加入碗仔翅內

食時再加胡椒粉及麻油.....真係好正呀!

哈哈, 二公子食完話好味, 我講比佢知係用湯渣二次創作....佢睩大隻眼望著我呀!


跟著我又忙著煎手扶餅

因為今晚煮咗咖哩牛脷呀!

沒有留言:

張貼留言