2020年5月21日 星期四

牛骨湯底之越南牛湯河

May 1, 2020, Friday 勞動節

連續幾日假期, 又要响應宅在家,  不外出, 咁又要搵的野嚟攪吓.....仲要係大project.....咩project 咁大呀....嘻嘻,  咁大嘅意思係要攪兩日, 不過難道唔高嘅.

我親自問咗整越南餐好叻的鄰居, 教我煲牛骨湯底呀!

材料唔多, 牛骨幾件 (買呢幾件牛骨, 重得要命呀!), 嗰幾件骨大到放咗落個大康寧煲都蓋唔到蓋.  仲有兩個大洋花, 二皮桂皮, 大約十粒八角, 仲有十片薑

的牛骨洗淨放在煲內, 唔係汆水, 係入焗爐烤.  洋蔥桂皮八角都放埋入去.   的洋蔥記著要用隻碟盛著先好放入去, 我唔記得, 的洋蔥糖粉落哂爐底呀.   我用220度, 焗咗45分鐘.  其實牛骨可以再焗耐的.

焗好嘅牛骨拎出嚟再洗一洗

煲底呢的好想留低, 因為煲法式洋蔥湯的話呢的係精華, 但我覺得太多油, 最後都係放棄.

為咗煲呢個湯, 我個18公升大煲又要出場.   我放咗半煲水先煲滾, 再落牛骨, 桂皮, 八角, 薑.   洋花撕去外衣, 放埋落去.  跟著加兩湯匙鹽, 兩粒大冰糖.

跟著就無野要做, 煲滾後轉細火煲二至三小時, 熄火, 原煲焗一晚.    咁大個煲, 加咗水加咗牛骨係完全搬唔郁, 所以一家要預期一個檯面, 可以放呢煲湯一晚而又唔阻著煮食.   亦都因呢個原因, 我拎個電磁爐, 放响另一邊廚櫃面嚟煲.

跟著第二天一早, 翻煲三小時.....真係估唔到, 的湯睇落咁濃.

時間啱啱好, 湯底煲好, 就要整今日的午餐, 越車牛湯河.

為咗呢個牛湯河, 在佳寶買了呢款越南乾河粉, 呢款河粉街市買的河粉好, 因為唔會咁易碎.  的河粉煮起都好滑.

牛肉就用咗美國安格斯肥牛

為咗配合越南風味, 再炸的米餅

用個小煲攞的牛骨湯底,  加的魚露胡椒粉調味, 再焯熟的肥牛.   因為的湯新鮮煲好, 湯面好多油, 要用隔油勺隔油.

加的芫茜辣椒, 攪掂

我們美味的越南牛湯河....的湯真係好美味, 平時我唔飲的湯架...今日飲哂.  型爸梗係比likes啦.

第二天,

May 2, 2020, Saturday


昨天的牛骨湯, 牛骨掉了, 牛湯底放落大康寧煲入雪櫃....第二天睇吓下面的油....哈哈, 唔知可唔可以用嚟做牛油呢.   雪咗, 除去的油就容易好多.

今日下午, 繼好續係牛骨湯之越南札肉牛肉湯拉麵.

因為包河粉食哂, 今日用日本手作拉麵代替....一樣咁好味.

跟著去佳寶, 除了買多一包河粉外, 再買埋米粉及貴刁.


而剩低嘅牛骨湯底, 我用保鮮盒入好放入冰櫃冷凍儲存, 我要留番嚟整法式洋蔥湯呀!

沒有留言:

張貼留言