2020年5月28日 星期四

洋蔥湯

May 10, 2020, Sunday

整洋蔥湯係要好多洋蔥的, 多到有的唔習慣.   今日預算三個人份, 我落了四個洋蔥 (四個都好大個)

我叫Cindy幫忙切, 跟著用中慢火炒.  大約要炒40分鐘至一個鐘

Cindy炒緊時, 我整緊蔬菜薯餅.  佢猛咁問我得未, 我睇咗幾次都話未得.   唔知係咪我話未得佢又炒到好攰, 靜雞雞加大的火, 差的炒到的洋蔥燶哂.  猛火係唔得的, 因洋蔥會釋出糖份.

 
呢盒就係上次煲的牛高湯底....睇吓的骨膠原幾勁

加的牛高湯, 加的麵粉 (小心份量, 不要加太多, 否則的湯好糊唔好飲)

加咗的牛高湯, 滾起面的雜質可除去

加鹽加胡椒粉, 亦可以加的香草

盛起放碗內, 我無整法包呀, 將自家整的牛奶都包, 切半片放在湯面, 再加半片芝士

入焗爐焗至芝士溶就可以上檯.

我自家版法式洋蔥湯攪掂啦.

沒有留言:

張貼留言