2020年5月29日 星期五

自己煮比自己食的母親節晚餐

May 10, 2020, Sunday

睇個Subject好似好陰公豬, 母親節都要自己煮比自己食.  但實際上唔係架, 係我自己係咁搵的野嚟整.   最緊要自己開心.

今天母親所晚餐:


頭盤法式洋蔥湯

主菜: 去骨德國鹹豬手

仲有焗香草手撕雞

伴碟: 焗蔬菜薯餅

睇吓, 我影吓相之麻, 型爸已經食咗差原多半隻雞.

我家型爸大爺, 飲杯啦.

我另外用碟盛起一份餐比Cindy, 同佢講你仔女不在身邊, 現在我同慶祝母親節,  佢飲芬達橙汁, 我飲Apple Cider....我見Cindy開心到有的眼紅紅.....

祝大家母親節快樂..... 

咁啱呢餐都係走牛喎.... 近來發現Cindy好似少食了牛肉.

沒有留言:

張貼留言