2020年5月25日 星期一

Lunch at Crazy February

May 10, 2020, Sunday 母親節

疫情之下都無出過去食飯,  有時型爸二公子話出去食, 我都話響應政府呼籲, 在家食好的.  但今日母親節,  又多日無確診個案, 二公子話出去慶祝下, 咁梗係應承啦.

我地都係去的偏遠的嘅餐廳, 要開車先到的錦田Crazy February.

二公子帶埋女朋友, 一行四人, 去到餐廳, 有位, 但都要隔開一張檯.

要咗四份午餐, 今日餐湯南瓜湯, 又幾好味, 無落cream 都好好味.


麵包就簡約的, 蒜蓉多士

型爸要了和牛漢堡, 而我就要了原條鰻魚漢堡


咁我梗係同型爸每人一半, 合體變成和牛鰻魚漢堡.  鰻魚漢堡味道好搶, 好食過和牛漢堡.

二公子要了黑松露蘑蘑意粉....我食一啖, 嘩整得好好味, 個醬汁一流.

二公子的女朋友要了鮮茄雞扒意粉.  估唔到鮮茄汁都做得好好.  呢間餐廳保拎水準

他倆要了凍檸茶

型爸要了朱古力特飲(要另外加錢)

我要了蒸餾Coffee, 大大杯但味道一杯

埋單三百幾文, 本來二公子請的, 但佢女朋友爭著埋單,  多謝哂呀!

祝各位母親, 母親節快樂!

沒有留言:

張貼留言