2010年7月10日 星期六

結婚週年記念


2010年7月10日下午4:12公開累積瀏覽 104 0


上次去Regal Hotel個 party, lucky draw 抽到One night accomodation with dinner & breakfast buffet, 仲可以選擇住响Regal Riverside 或者Regal Airport Hotel.  原本都唔知幾時用呢張coupon好, 屋企咁舒服使咩住酒店呀!  Buffet 我地又唔係咁喜好, 但嘅然有luck抽到獎, 就用咗呢張coupon去慶祝我地嘅結婚週年紀念日.
 我地選擇住响Regal Airport Hotel
17:30放工便即刻開車入去, 去到已經18:20....  Check-in 之後先上房睇吓間房如何, 都尚算ok (以前嚟住過, 覺得比較殘舊, 而家應該做完renovation, 牆紙同地毯都換過, 電視都換咗LCD).   差唔多19:00 就落去coffee shop, Cafe Aficionado食buffet.
 呢度嘅食物, 同沙田麗豪酒店嘅buffet好相似. 除咗地方大的之外, 食物就真係麻麻.  比較起上嚟沙田麗豪酒店 - 濠餐廳 L'Eau Restaurant比較好的, 最少都有長腳蟹同花蟹, 但呢度連蟹影都見唔倒. 淨係得龍蝦仔同蝦, 的蝦仲好細隻.   通常好少見用的咁細隻嘅蝦响buffet出現.   但係呢度嘅龍蝦仔就好味的, 有海水味同埋好多膏.
我都淨係食cold cuts 同甜品. 的熱葷真係唔想食, 睇落的肉煮到好熟, 見到都嚡拾拾.  不過食自助餐點會唔飽... 食咗十隻龍蝦仔加幾隻蝦仔, 三片三文魚(本來有食另一款魚生, 但係的肉咬落去有渣, 放棄), 再加一碟green salad, 已經開始飽, 再加埋食咗三款迷你甜品, 個涼雪糕涼粉就覺得失望, 因為切得實在太大粒, 撈埋的雪糕無平時咁好味.   慢慢咁食咗一個鍾就離開.
跟著我地就散步去機場4D戲院, 行咗20分鐘.  從來都未試過咁休閒咁响機場行, 身傍嘅人, 都係來去匆匆(平時我地去機場, 每次都匆匆忙忙)....
因為未去過機場戲院睇戲, 今次就可以輕輕鬆鬆咁試吓間4D影院. 買咗20:50嗰場史力加英語版(no other choice, 最夜係呢一場).  其實套戲都幾好睇, 可惜之前响電台已經聽過故事大剛, 如果唔係會更加有趣.   其實我唔係咁鍾意嗰副3D眼鏡, 話就消過毒, 都係覺得唔係好衛生.  睇完套戲有的頭痛, 可能係副3D眼鏡問題.  上次睇完阿凡達, 個頭痛到爆.  睇完戲又慢慢咁散步番酒店.
第二朝一早落去食早餐, 雖然係buffet breakfast, 但都唔覺有咩特別想食, 好簡單咁食咗兩片煙肉加小小芝士, yogurt, 同埋杯豆漿... 大約食咗15分鐘就離開....
過咗一過尚算輕鬆愉快的紀念日... 當兩個人覺得開心時, 去到邊都咁開心...

沒有留言:

張貼留言