2011年6月11日 星期六

榮昌茶座


2011年6月11日下午3:12公開累積瀏覽 13 1

 
今日午餐食糭, 食完之後大家一齊去逛supermarket, 大公子返咗嚟, 又要去入的佢鍾意食鍾意飲嘅野.  平時二公子好少陪我去supermarket, 今日兩兄弟一齊去....買零食....  買吓買吓....咁就七佰幾...而家的錢都唔見使嘅...買咁多野, 安排送貨啦...

去完supermarket, 我地又high tea(又食...). 食糯米(糭)好易飽肚, 但又好似好快餓.  大公子話佢未去過榮昌食野,  咁就一齊去吓啦.
去到五點幾, 好多人喎.  室內已經坐滿, 咁我地坐室內.  
嚟到呢道, 我地又係叫的同上次差唔多嘅野...
二公子叫嘅牛腩河
西多士share嚟食
型爸同我都叫碎蛋牛角包
大公子叫雞扒漢堡, 我個碎蛋包同佢個雞扒漢漢堡share嚟食
煎雞尾包又係4個人share 嚟食
型爸同大公子叫咗雪糕紅豆冰
二公子叫咗特濃凍好立克...
我都好想要雪糕紅豆冰, 但太大杯啦, 我已經好飽.   叫佢地比隻吉杯, 型爸大公子每人倒少少比我...
咁樣响茶餐廳high一high tea都要hk$161.
唉吔! 個個都食到飽哂, 今晚又有gathering....可能都唔使點食啦.

沒有留言:

張貼留言