2011年6月20日 星期一

復食日


2011年6月20日下午2:00公開累積瀏覽 73 1


眨吓眼又過了三天斷食日, 今日第四天就係我嘅復食日.
早上起床飲咗一杯杞子圓肉茶, 連圓肉杞子都食埋. 帶咗兩杯什豆粥返公司作為我今天嘅主糧 .
呢杯係我嘅早餐
真係有好多豆架.  不過食嘅時候都分開慢慢食.
下午的同事問我要唔要出去食, 本來都諗著幾日無出去食, 不如同佢地一齊出去食.  但再諗吓已經帶咗粥, 都係留喺公司食埋佢.  出去食亦唔食得幾多, 太肥膩都唔啱我.
呢個紅色杯就係我嘅午餐啦.  都幾好味架.
今日係Yoga day, 放工後去做瑜珈...唉吔! 阿Miss今日好似軍訓咁, 其實我真係無咩野力, 的同覺個個都話好攰, 我地的手碗力同臂力都唔夠, 不過都要死頂.... 卒之捱完啦, 最舒服嗰陣梗係大休息啦.
返到屋企真係好肚餓, 本來晚上都係諗著食什豆粥, 但Ruby另外留咗少少餸比我, 都幾好喎.
有炒椰菜... 嘩! 今日覺得超好味.  另外仲有少少鹹魚肉餅.  哈哈, 平時肉餅唔係好啱我, 但今日覺得好好味.
什豆粥一大碗
今日都有兩餸一粥, 其實仲煲咗冬瓜去濕湯, 但我話唔要啦.  嗰碗粥都係食咗一半, 非常夠啦.
復食日呢三餐, 雖然簡單, 但都算有營養... 哈哈, 非常豐富.

沒有留言:

張貼留言