2011年6月24日 星期五

鮮芒果拿破崙


2011年6月24日下午3:33公開累積瀏覽 698 0

 
今日攪到自己好忙, 同型爸大公子二公子食完飯返嚟之後都未停過手, 又要煲湯, 又要整珊瑚草甜品, 又要整個cake比型爸賀吓父親節.
 
其實呢個cake應該喺一月份型爸生日時整, 但係嗰時媽媽入咗醫院, 差唔多晚晚放咗工都去醫院睇佢, 型爸生日嗰日, 都係先去醫院睇咗媽媽先出去食飯.  日間無時間(亦都無心情), 晚上食完飯返到屋企其實可以整, 但型爸話好攰啦, 唔好整啦, 第日慢慢整啦. 

一慢就慢咗幾個月, 今日父親節, 都應該有的表示嘅.
 
今日呢個鮮芒果酥皮拿破崙, 我以前未整過, 但型爸鍾意食拿破崙, 我即管試吓整, 不過今日未有信心整型爸想食嗰種, 整個易少少先啦.   我搵唔到一個理想嘅recipe, 睇吓呢睇吓路, 咁就自己試吓呢個超簡易版先啦.
芒果兩個(結果只用了一個)
鮮奶350g, 即溶吉士粉100g
杏仁片小許(用嚟裝飾)
現成急凍酥皮
一塊半(正方型酥皮一分為二, 另外再要多半塊), 變成三塊.
預熱焗爐180c
大約焗20-25分鐘直至金黃色.  本來要在酥皮上刺上小孔, 但係唔記得咗.  焗起漲哂...好鬼攪笑
用350g鮮奶開100g即溶吉士粉
將吉士粉同鮮奶拌勻直至沒有粉粒, 室溫靜止15分鐘, 等的吉士粉吸收的鮮奶, 的吉士漿會變稠.
三塊酥皮焗好待涼
先做第一層, 塗上一層吉士醬, 加上切粒芒果肉, 再加少許吉士醬
加上另一層酥皮, 如是者塗上吉士醬, 加切粒芒果肉, 再加吉士醬.  因為吉士醬預備得太多, 我都加到幾厚.
最後加上第三塊酥皮
我用咗少少芒果肉用嚟做面層裝飾, 再灑上糖霜....咁就得啦.
最後再加上杏仁片做裝飾.
呢個咁細嘅cake(8"x4"), 本來諗著一家人食, 但係整好時已經六點幾, 林老闆嚟到, 又唔係幾好意思淨係幾個人食.... 咁不如等齊人做飯後甜品啦.
最後呢個cake要一開七, 分給七個family一齊食(咦! 好似係8個family喎)
食嘅時候, 底層嘅酥皮有的腍, 可能因為的吉士醬同鮮芒果粒有的濕嘅關係, 但係都幾好味.   大公子又係好捧場, 我地一嚿三個人食, 每人一啖咋.  二公子放棄, 咁我下次再整過啦.
其實我知型爸係鐘意食有果仁同奶油嗰種傳統拿破崙....但我地未搵啱recipe, 等我研究吓先啦.

沒有留言:

張貼留言