2011年6月23日 星期四

御八築地慶父親節


2011年6月23日下午3:27公開累積瀏覽 27 2

 
我同型爸講, 你就好啦!  父親節兩個仔都話請食飯, 昨晚就大公子, 今早就二公子, 而今晚我會整個cake比佢.  晚餐就會幾個部屋, 幾個父親一齊慶祝父親節. 

母親節時, 我就無咁好彩啦, 大公子不在香港, 二公子就當無野, 型爸話出去食飯, 我又唔想出
去迫.... 不過我都過咗一個輕鬆愉快嘅母親節.
型爸話要開聲同二公子講先有餐食架....

咁型爸問二公子請佢食咩呀? 佢諗咗一陣話食麥當勞啦....哈哈, 型爸話麥當勞都殺.  嘻嘻, 二公子係學生哥, 要用的零用錢嚟請食飯, 佢好鬼"肉尺"架.

當我地出門口問二公子, 係咪去食麥當勞呀?  二公子就話, 麥當勞好熱氣喎(而家卒之知啦...), 咁去邊食呀?  唔知呀?  好咁我決定啦.... 去御八築地啦, 日本野唔熱氣, 仲幾經濟添.   哈哈, 二

公子好似有的為難....使唔使食日本野呀....茶餐廳都得啫... 嘻嘻, 我地唔理佢啦, 一於去御八築地食午餐啦.  大公子都未去過.
去到又幾好彩喎, 唔使等, 即刻有位.  個個都話, 呢的就係母親節同父親節嘅分別.  母親節, 去到邊都係無位.   係喎, 昨晚去Lanciano 都係一去到就有位.
我地先坐低, 型爸去泊車. 我問二公子要叫的咩, 佢話是但啦, 你地決定(哈哈! 佢可能諗著咩野都唔叫)...  我問個waitress今日有無set lunch, 初時有個waitress唔知話比我聽有, 但佢去攞餐牌時, 後尾又話無...咁又係嘅, 始終都係等別日子麻.

我地叫咗一客大嘅蟹籽沙律, 嘩, 真係好大碗,一隻湯麵碗咁大, 我地四個人分
每人都有一飯碗咁多

叫咗八件三文魚海膽卷, 每人二件

芝士年糕兩客, 每人一件...好味

大公子叫嘅海膽炒飯.  嘩! 全部都好飽肚, 我食少少夠啦.

另外叫咗碟十味炸魷魚鬚.  呢個魷魚鬚非常好味喎, 初時見到的炸粉都唔係好like, 但咬落去, 的魷魚鬚爽口彈牙, 同平時响酒樓食嗰的差好遠, 即刻比番個like佢.
本來大公子話想食魚生, 不過型爸話之前响呢道食過魚生都係麻麻地.  下次帶佢去第二道食.   哈哈, 擺到明係幫二公子慳荷包啦...真係識做.
午餐唔食得幾多, 我地都夠啦...埋單.
hk$276, 都好抵食吖. 每人都唔使hk70.
不過對二公子嚟講就係好多錢啦.  咁乖仔, 父親節請哂一家食晏, 咁我仲使咩野呷醋吖.   我又好樂意比錢先, 等佢遲的先比返我啦.  
嘩! 兩個仔咁識做, 型爸冧哂啦.

沒有留言:

張貼留言