2011年6月25日 星期六

牛蒡紅蘿蔔蜜棗瘦肉湯


2011年6月25日下午2:55公開累積瀏覽 98 0                    

 
本來今日無誌諗著煲湯, 實在太多人, 但我執拾檯面的recipe時, 見到有一個牛蒡湯嘅recipe, 簡單又易煲.  今晚咁多個父親, 大部份都有個肚腩, 呢個湯可以消脂降血壓, 增強免疫力, 好啱佢地飲喎. 屋企好似有一大包牛蒡片, 咁就煲呢個湯比各位父親飲啦(當然各母親一樣啱飲)
就係呢個recipe嘞, 上次買湯包, 煲完剪低個包裝說明.  我今次用雙倍份量嚟煲.
屋企有包好大牛蒡片, 用咗150g
蜜棗8粒, 紅蘿蔔2條, 瘦肉(大約斤半至兩斤)
因為要8公升水, 我又係要用呢個大煲.
當晚我都好忙, 焗魚又要焗兩次, 食完飯, 差的唔記得飲個湯.   突然醒起, 真係要尖叫, 即刻裝咗十幾碗出嚟, 的湯已經唔熱變和暖, 啱飲啦.    其實各部屋都好飽, 但係都捧場飲番碗.  好彩佢地都話好味.  Mr & Mrs Kua 每人飲咗兩碗添.  真係多謝哂捧場.  如果唔記得比佢地飲, 咁大煲湯, 我地都唔知要飲幾多日.
不過當晚又係好忙, 又唔記得影相.  唯有crop咗第二日幾餸一湯嗰彋相嚟用啦.  哈哈.

沒有留言:

張貼留言