2011年6月22日 星期三

Lanciano預祝父親節


2011年6月22日下午3:06公開累積瀏覽 16 1

 
今晚唔使煮飯, 明天父親節, 大公子應承請爸爸食一餐.  可惜二公子一早約咗朋友, miss咗呢餐添.
之前大公子唔喺香港, 無同佢嚟過呢間Lanciano, 今日帶佢嚟食吓野.
我地好肚餓呀, 見到的house bread就覺得特吃肚餓...
的麵包醮橄欖油同醋嚟食, 但大公子唔鍾意, 要問佢攞牛油嚟搽.
型爸同大公子都叫咗呢個牛菌湯, full portion, 但我唔敢叫, 如果唔係食完麵包再飲埋湯已經飽哂啦.  我攞隻碗仔, 佢地每人分少少比我就夠啦.
頭盤, 生牛肉芝士羅馬生菜.
頭盤, Cold Cuts & Cheese Platter
頭盤, 兩份煎鵝肝
一塊二公子食, 我同型爸share一塊, 我食三份一塊夠啦.
叫咗一個Pizza Caprese, 呢個pizza超薄身, 幾好味.  配料有車厘茄, 水牛芝, 意大利肉腸&羅勒葉.
我就已經差唔多, 大公子都話有的野落肚啦, 但係型爸話仲想叫牛扒...咁慶祝父親節, 梗係任佢叫啦.
叫咗呢隻個澳洲嘅雪花西冷
嘩! 呢嚿牛扒好得呀! 味道好, 有牛味, 又夠腍身.  不過我已經差唔多, 食少少試吓味夠啦, 等型爸同大公子KO埋佢啦.
食埋嚿牛扒, 大家都好滿足啦!
埋單hk$923.  用恆生咭有九折, 即係唔使加一啦.  價錢都算ok.  我簽咭先, 大公子話遲的撳錢比番我.    嘻嘻! 我梗係樂意啦!  大公子搵到暑期工, 有錢請食飯呢.....

沒有留言:

張貼留言