2013年6月28日 星期五

六月二重奏 - 二公子的大日子


2013年6月28日下午2:48公開累積瀏覽 377 1

Jun 22, 2013, Saturday , 二公子的大日子

啱啱去完加國參加大公子的大日子, 今日輪到二公子呀!  昨日都有的擔心, 天氣咁差, 會唔會影響今日二公子的畢業典禮. 

今天一早天文台取消風球, 不過就掛上黃雨警告,  我地早上六點半就已經要出門, 當時好大雨呢,  而家落雨唔緊要, 最緊要一陣唔好落就得啦.

二公子沒有興趣繼續學業(呢的無得迫架), 決定投身佢想要的工作, 受訓半年, 今日係佢嘅受訓完畢的典禮.   由下星期開始, 佢就正式投身社會工作啦.   亦因為咁, 我同型爸不可以留在加國玩得太耐, 要趕回來參加佢嘅畢業典禮.

我地好開心呀, 六月十二號大公子响加國畢業, 二公子就六月二十二日响香港畢業, 六月二重奏.  勁開心....我們肩上的重擔可以開始放下啦.

天公都算做美, 當畢業典禮舉行其間, 間中下大雨, 沒有令畢業的學員衣衫盡濕, 畢業典禮順利完滿結束.

二公子有好幾個同學&朋友去支持佢, 晨咁早都去參加佢的畢業典禮 (哈哈, 後生仔好爛瞓加麻)   咁典禮完畢, 佢地訂咗檯去銅鑼灣一齊飲茶呀....哈哈, 咁梗係由二公子做東啦.


去咗銅鑼灣皇室堡五樓稻坊飲茶呀!

我地共十四人, 但今日無大檯 (侍應話今日有人包咗三十圍, 所以無咁多位放大檯), 要分兩圍坐, 一檯八個, 一檯六個. 

二公子請客, 叫大家盡情食.

煎餃子
炸魷魚
 

鹹水角

蝦餃, 腸粉, 紅棗糕, 奶皇包

XO醬煎腸粉

椒鹽豆腐
 

牛肉

燒賣

小籠包

魚片頭拼春卷

芒果布丁

杏仁茶&楊枝金露

的杏仁茶真係生磨架, 好香濃

最後再叫了煎堆仔


我地呢檯六人食咗四佰幾, 真係碎料, 隔離檯八位年青壯男, 叫咗勁多野, 夠哂食力, 食到個個捧著個肚.

二公子請飲茶請得好開心呀, 食完佢地一齊去奧海城睇戲.

咁我問二公子今晚出唔出去食, 點知佢話睇完戲返屋企, 唔想出去食, 要响屋企食.....唉吔, 我jet lag都未完, 其實都唔想煮...但係又講唔出口, 咁煮就煮啦, 二公子喜歡食西餐, 整的簡單的好易攪啫...(只不過係我唔願郁...頭重重想休息啫)

沒有留言:

張貼留言