2013年6月21日 星期五

Canada Trip - Day 5 Windsor Lilly Kazzilly's Crabsback & Grill


2013年6月21日下午2:15公開累積瀏覽 275 0


呢間餐廳叫Lilly Kazzilly's Crabsback & Grill

咁啱, 每個星期二晚, 都有all you can eat Crab餐, 每位都係C$26.99...  哈哈, 咁啱, 我地就叫呢個餐啦, (我地見到好多外國人都係食呢個餐)

我地坐近窗, 望出去係海邊, 泊滿遊艇
 

我們叫的 All you can eat Crab 可配餐湯或沙律

另可選薯條, 薯菜或白飯

每人有一個蠟燭小座, 烘溶的牛油汁, 的蟹腳可醮的牛油汁嚟食.

個個都食蟹, 好忙呀!

食唔夠可以叫多一碟....我, 自己嗰碟都頂唔著啦.

實在太夠啦...甜品都食唔落

埋單C$208...另外要多給10%作小費

侍應問我地今晚嚟食, 係咪慶祝咩野special event, 我地話由香港嚟慶祝大公子畢業,侍應送了一個迷你蛋糕, 上面插了支煙火...不過我拎得相機出嚟, 的煙火都燒完啦.

今晚好開心呀!

沒有留言:

張貼留言