2013年6月24日 星期一

Canada Trip - Day 8 - 魚樂軒龍蝦午餐


2013年6月24日下午12:55公開累積瀏覽 343 0


本來一個Combo有4磅龍蝦已經夠哂, 但我嫂嫂話唔夠, 要加多4磅...(吓, 我地總共七個人喎)

睇吓呢隻龍蝦, 真係超過8磅呀!
 

個Combo包咗4 磅龍蝦, 一鍋粥

我地加了一條油條

嫂嫂還加了很多菜(的餸到了我地先知), 呢碟係牛柳粒

家鄉炒米粉

主角龍蝦出場....係咪好誇張

整個side view睇吓...個廚師真係好功夫, 將的龍蝦弄得那麼高

還有咕嚕肉, 佢地將汁分開上, 唔知係咪方便人take away

相比起, 碟菜就好細碟, 張檯唔夠放, 的菜同牛柳粒放埋一碟
 

仲有炒牛河

金沙蝦膏炒飯

我地同嫂嫂講, 咁多野點食得哂, 但嫂嫂話呢道唔會嘥野, 食唔哂就pack走啦.

酒樓送的芝麻糊

唔止呀! 嫂嫂仲專程去買了個好出名的芒果蛋糕,  真係好好味....但真的太多了

還拿多了一個蛋糕給我試

呢個仲要我攞番去食.

真的太夠太夠了, 龍蝦頭及食唔哂的龍蝦包回去煲粥, 的牛河, 飯呀, 咕嚕肉呀都要pack 走...

呢間魚樂軒, 除了龍蝦, 就是蟹

整個魚缸都是蟹, 門外還有十多箱, 相信呢間酒樓十分好生意.

呢餐食咁C$220...真係多謝哥哥嫂嫂....實在太夠了, 飽得有點呆滯.

真的不可以再大吃大喝了!  型爸說, 我們今次是增肥之旅嗎?

沒有留言:

張貼留言