2013年6月28日 星期五

Day 13/14 - Vancouver back to Hong Kong


2013年6月28日上午11:45公開累積瀏覽 296 0

臨走, 影張哥哥間靚大屋先

睇吓我地的行理, 四個喼, 三個手提, 個上飛機嘅手提仲係嫂嫂借比我架.

我地預早的去機場, 因為的security check 都幾慢架.

班機好滿, 已經預早兩天online check in, 竟然要同型爸分開坐.  早的去機埸, 叫空姐幫忙調位.

班機三點零五分起飛, 都幾準時.....不過諗起都怕...十三個小時航程呀.

差唔多八點, 開始serve午餐

呢餐都ok架

蝦沙律

焗三文魚牛油汁


最開心係有雪條

Haagendazs脆皮雪條

好難捱咁坐咗好多個鐘, 瞓又瞓唔著...睇咗一套戲, 個電視就無聲啦...好彩型爸手機download咗幾套電影

到差唔多香港時間下午三四點就serve晚餐


好攰呀....
攰到都唔想食.

呢份pasta都ok, 都有的肚餓, 食少少啦.

晚上七點半到港, 一落機就歸心似箭....好掛著Loki呀!

坐的士返到屋企, 見到Loki在門外痴痴地等, 見到我地落車, 不停嗚嗚嗚, 又跳又叫....一睇, 佢瘦咗好多呀!

Ruby話佢成日唔肯食野, 晚上又唔瞓, 整天在外面等, 到三四點先入屋瞓...唉哋...心痛呀!  

當Loki的情緒平伏, 我地都仲係覺得佢有的唔開心, 攬著佢陪吓佢啦.

晚餐都係叫Ruby隨便煮碗韓國芝士麵, 跟著要清理的行理....好攰, 要好好的休息

沒有留言:

張貼留言