2013年6月25日 星期二

Canada Trip - Day 10, Toronto to Vancouver 嫁'Ge'冷潮州菜


2013年6月25日下午2:24公開累積瀏覽 303 0

我和型爸坐加航101號班機去溫哥華, 幾年前有姨甥及姪仔的婚禮有bad experience, domestic flight check in 好慢, 攪到我和媽大姊姊姊夫要搭下一班機, 所以今次早點去check in.   Domestic flight 機埸裝修後好好多.  不過早的去都係好嘅, 雖然係內陸機, security check 一樣咁嚴, 所以好慢. 排哂長龍, 要等好耐

飛機要五小時再到溫哥華, 十二時起飛, 因時差關係, 到達溫哥華都只係兩點幾.

二哥二嫂嚟接我地機呀!

放低行理無耐, 我地就出去食晚飯.  今日係父親節, 姪仔訂了檯同二哥食飯, 但今日人多, 餐廳fully booked, 我地要食早輪, 五點就食....  咁就啱哂啦, 我地今早只食了早餐, 飛機上無食野, 溫哥華與多倫多相差三小時, 即係多倫多時間晚上八點, 我地好肚餓, 啱哂啦.   哥哥佢地都鐘意早食, 啱啱好.


姪仔訂了食潮州菜, 呢間菜館叫嫁'ge"冷, 即潮州人的意思.

滷水鵝

鹹菜胡椒豬肚湯

煎蠔蛋

炒芥蘭

滷水蛋豆腐

川椒雞球

我地六個大人, 一個小朋友, 一個BB(兩個姪孫女), 真係食唔哂.

甜品係反沙芋...好好味呀!

呢間潮州餐館煮得好好味呀, 鋪仔細細, 唔怪得之咁多人訂位啦, 我地食完就走, 等老闆可以做多一輪啦.
 

沒有留言:

張貼留言