2013年6月19日 星期三

Canada Trip - Day 3 Niagara Fall 參觀酒莊


2013年6月19日下午2:45公開累積瀏覽 330 0


用GPS引路, 好快就找到了其中一間酒莊
 

呢間叫Inniskillin,


呢道係wine tasting shop, 門口個牌有多種語言歡迎遊客, 咁當然包括中文啦.

去到先知道我地嘅tour响另一個酒莊, 不過我們在這邊都試咗幾款酒, 紅酒白酒都覺得麻麻, 但Ice wine 就好好飲, 結果買咗幾支.

Day 3 - Niagara Fall 參觀酒莊 (29)
跟著就去另一酒莊, Jackson-Triggs

去到時間啱啱好, tour剛開始.   整個tour都係外國, 只有我地4個係中國人


呢個就係葡萄園

tour guide 帶我地落去睇葡萄園, 又解釋呢道嘅氣候及建築設計

呢的一串串係葡萄BB呀!
 

跟著帶我地落一層去釀酒庫, 呢個釀酒庫仕以metal做成, 靚女tour guide又比的白酒我地試


呢個酒庫儲存了一百四十幾萬加倫

跟著帶我地再落一層去到地下用橡木桶釀酒庫


tour guide又比的紅酒我地試


每一個橡木桶都貼著label寫著釀酒名稱及年份

最後到個shop可以再試酒, 不過紅酒白酒我地都唔飲啦, 因為的加拿大出產嘅酒我地覺得唔得呀!
 

反而的 Ice Wine 唔錯

仲攞哂獎添, 結果又買了幾枝....

total 買咗十枝 Ice Wine....儍咗, 咁重點拎返香港.

參觀完, 我地就去outlet mall shopping, 睇吓有咩野買先.,

沒有留言:

張貼留言