2013年6月22日 星期六

Canada Trip - Day 6 Windsor Mazaar Lebanon Cuisine


2013年6月22日下午2:53公開累積瀏覽 272 2


我部相機唔係好掂, 好彩姊夫帶了部靚相機, 幫手影了好多相

當日見到好多快樂的面孔, 各家長都為自己的子女打氣, 咁當然唔少得五號屋啦.

天公做美, 入埸前有少許雨粉粉, 到兩小時畢業典禮完畢出外影相時就無下雨.  到影完相離開就下大雨...真係好運氣.

晚上, 我地訂了一間餐廳食黎巴嫩菜呀.....又係多得姊夫同型爸, 上網搵架.

呢間餐廳叫Mazaar

我地去到都唔識叫, 要侍應小姐幫手介紹.


呢款麵包, 好似我地中國的义子燒餅, 中空, 撕開入面可以塞的餡料


呢碟係豆蓉, 用嚟搽落上面嘅麵包
 

叫了幾款前菜, 有沙律

釀芝士角及大蝦

而主菜, 我地聽侍應的意見, 叫了一個Combo, 不過無聽佢講將四人Combo加大至六人, 如果唔係就食唔哂啦.

燈火好暗, 影得唔清楚

個Combo就係咁架啦. 有魚, 牛, 羊, 雞, 仲有用22種香料炒嘅炒飯.
 

咁樣睇得清楚的

每個星期三晚七點半, 有肚皮舞表演....估唔到其中一個係亞洲人士

咁啱我地星期三晚嚟食飯, 咁就有show助慶.


跟著就點甜品

侍應介紹的Chocolate Mazaar

未試過的Baklava, 用酥皮做甜甜地的黎巴嫩甜品
 

本來叫了另一個黎巴嫩甜品 Liyali Libnan, 但侍應話無, 咁就改為Creme Brulee 

今餐食了C$160.

食完返酒店, 二公子今巴會嚟酒店陪我地瞓, 酒店有兩張Queen size bed, 無問題.   上房前先去酒店賭場打個round, 唔賭錢都去睇吓啦.
 

沒有留言:

張貼留言