2013年6月8日 星期六

沙田萃華酒家


2013年6月8日下午2:43公開累積瀏覽 385 0

June 2, 2013, Sunday Night

今早好勤力呀, 晨早起身媛步跑(行)了三十分鐘, 出了一身汗, 沖涼洗頭先食早餐.  下星期五出門, 今日要去探媽媽, 跟著同奶奶飲茶, 我要當面同媽媽講, 不過佢有腦退化, 我要再吩咐工人姐姐, 唔係佢打電話搵我唔到呀!

跟著同奶奶飲茶, 再去辦的事...返到屋企都差唔多三點.  其實今日好想去按摩, 但真係唔夠時間.  天氣咁熱, 邊道都唔去啦, 今晚又唔使煮(最開心係Ruby啦), 昨天已經約定, 今日我地又出去食晚飯呀!


林老闆提議, 今次去沙田嘅萃華酒家

今日有四個部屋出席, 八大兩細

林老闆先到, 我地跟著就到啦.  今早十一點幾飲茶, 都無食咩野, 好肚餓呀!


林老闆叫咗的小食, 呢碟沙薑雞腳, 先醫醫肚先啦...

炸腐皮卷

其他兩個部屋都到啦....的餸跟著嚟, 啱啱好.
 
皮蛋酸薑

4隻乳鴿, 斬件

冬瓜盅, 幫我地分埋先上

勝瓜煮魚肚

釀炸豆腐

蝦子柚皮

豉汁蒸大鱔
 

我地今日無叫飯, 叫咗一打炸饅頭, 醮的鍊奶...好味.

呢餐都唔平呀, 的小菜全訢都百幾蚊一碟, 埋單HK$1,830.

沒有留言:

張貼留言