2013年6月22日 星期六

Canada Trip - Day 6 Windsor Eggsmart 食早餐


2013年6月22日上午11:20公開累積瀏覽 204 0

 

酒店沒有包早餐, 我地到附近餐廳食旱餐, 大公子話呢道有好幾間all day breakfast, 最後我地去了Eggsmart

一睇完個menu我就投降, 我唔叫啦, 因為的早餐好大份, 根本沒有可能食得到, 每份都有3隻雞蛋, 幾塊麵包, 煙肉或火腿, 仲有大量薯仔.  我唔使叫啦, 佢地每人比的我地已經夠食啦.

型爸的煙肉蛋早餐, 佢已經食咗一半都仲有咁多

腸仔蛋, 的scramble egg係三隻蛋炒起, 見到的薯仔好似兩碗飯

呢份係大公子女朋友的煙肉蛋

佢地每人比少少我都已經唔得掂

不過呢道的早餐都幾貴, C$7-8一份, 好似無包飲品, 咖啡要另外叫

食完要再為大公子張羅的冷氣, 昨天買唔啱心水, 今早再去過, 再買個吸塵機.

大公子真係好生性, 唔肯隨便使我地嘅錢, 在呢邊佢係苦學生, 好慳家.  常常去做part time.

一陣下午要去行畢業典禮, 我地仲有一個上午可以辦事


來來回回經過幾次見到呢條大橋, 呢條橋係過美國抵特律, 不過我地今次無諗著過去, 聽講嗰邊治安唔好.  再加上我地今次嚟只係前後三天, 無時間呀!

沒有留言:

張貼留言