2013年6月25日 星期二

Canada Trip - Day 9 姊姊家中晚飯


2013年6月25日下午12:49公開累積瀏覽 315 1


但姊夫同型爸, 又出去買咗一盤魚生同壽司返嚟


姊夫自己唔飲(佢陪我地食得太多, 攪到胃痛唔敢飲酒), 攞咗支月桂冠嘅sake出嚟, 等姨甥同型爸飲.

呢道嘅Sake, 原來唔係日本製造, 係美國加洲製造架.
 

唔夠, 再嚟支韓國Jinro.
 

唔好以為飲好多, 呢兩支酒好細支啫.


今餐少少地, 不過食咗盤壽司魚生, 又食唔哂的糉啦...剩番兩隻等佢地慢慢食啦.  姊夫話我地帶去的糉好食的, 包得夠實, 呢道買嘅雅芳糉就包得唔夠實啦.

其實我已經好夠, 但家姊好記性, 仲有嫂嫂送我的芒果fruit tart未食, 咁我同佢share食埋佢.

呢個trip實在食得太豐足啦.

當姊姊煲粥時, 我就執行理.  食完晚飯臨睡前, 仲有時間同姊姊唱Karaoki.  姊姊跟老師學唱歌學了幾個月, 的歌藝比以前好了好多呀!

沒有留言:

張貼留言