2014年6月19日 星期四

慶父親節聚餐

June 13, 2014, Friday

今晚除了為幾位父親慶父親節, 還要慶祝林家大公子回來放暑假, 真係一落機就嚟啦.  仲有林老闆就夜機飛歐洲出差....哈哈, 我地咩野都可以用嚟慶祝一餐

聚餐响五號屋舉行, 我放工即趕回家....(都真係好趕)....

話就七點半開始, 最終都要八點先人齊呀!

睇吓我地今晚有咩野餸:


八號部屋的大豆芽菜肉鬆炒粉皮, 呢味唔錯呀!  另外再煲了一個冬瓜粒湯, 名消暑呀!




 
林家人多, 整了三大碟, 魚肚炆勝瓜


 
 冬瓜炆雞翼

  
 炒米粉

 
 陶媽的雙魚....凍烏頭

  
 炸多春魚

 
Mrs Kua整了韓式燒肉, 生菜包肉加醬汁, 的紫蘇葉係自家種架.
  
 仲有炒什菜

 
 五號屋的黑椒汁脆皮豬手

 
 還有鹽水鴨呀!

 
非常豐富呀!  還有六號部屋,男女主人因工作關係, 到遲了來, 他家姐姐預備的咖哩雞沒有提早拿過來, 到他們出現, 我們已經食飽飽了.  嘻嘻, 沒有幫這菜拍照留念添.

今晚的餸太多了, 除了我的黑椒汁脆皮豬手第一時間清碟之外, 好多餸都剩呀! 

 
今晚林老闆帶了一枝Royal Saulte, 同型爸陶爸一齊飲.   五號屋開了三枝紅酒, 有兩枝2000年, 未及影相便被Rugy掉了空餅.   今次三枝紅酒都非常唔錯呀!


2 則留言:

  1. 除咗勝瓜我唔食之外,所有餸菜都勁吸引呀,留口水ing!

    回覆刪除
  2. 嗰碟魚肚炆勝瓜, 好好味架! 其實potluck真係好好, 可以試到不同嘅餸, 不同的煮法.

    回覆刪除