2014年6月9日 星期一

端午節聚餐

May 31, 2014, Sunday Night

端午節明天先係, 但我地幾戶鄰居今日就先做節.

今次聚餐有四戶但唔齊人, 因為Mrs. Kua 外遊, 咁我地代佢照顧Mr. Kua 啦.   林老闆又出差, 所以今次聚餐只有九個人.

雖然只有九個人, 但我地都好豐富呀!   地點在五號屋舉行, 我又要整多一兩味呀!

 
天氣熱, 五號屋又做了日式麻醬青瓜涼拌手撕雞, 呢碟真係好美味.  我一個人都可以食半碟.  哈哈, 講吓啫, 我邊會咁自私呢!

  
釀尖椒

 
 回鍋肉

 
 陶媽整了洋蔥炒牛肉

 
 煮旺菜

 
 仲有佢自家包的糭子

 
 林太太炆了牛展

 
 欖菜炒菜, 用欖菜一齊炒,  原來好好味架.

九個人有七餸, 糭, 仲有我家煲的冬瓜粒湯.

真係好豐富呢!

飯後仲有甜品, 陶媽煲的白果薏米糖水.

食完飯, 五號屋沖的普洱茶, 大家一齊睇M Club大結局呀!

沒有留言:

張貼留言