2014年6月25日 星期三

阿活下午茶

Jun 21, 2014, Saturday

食完煎餃, 無咩野好做, 同型爸去行Ikea, 上次買咗三棵發財樹加三個花盆, 今日Mrs. Kua送咗兩盆茶花一盆米仔蘭, 去買多幾個花盆返嚟.   我喜歡嗰道的花盆, 簡簡單單, 啱心水呀!

平時買完, 都會去幫襯吓佢地的熱狗, 真係平到離哂譜, HK$7一隻, 但人太多, 見到都唔想幫襯.  再加上買咗都要企喺道食, 型爸話不如去大快活啦, 就喺隔離, 搵到位有得坐, 食都食得舒服的啦.   咁又係.

平時返工, 沒有機會飲下午茶, 趁星期六, 食少少等自已開心的.


大快活, 真係幾年都無幫襯過, 可能佢地開嘅點, 我都比較少去.  我影塊鏡, 影出嚟大快活就掉轉咗呀.

我地覺得的下午茶餐好平呀!  隔離檯嗰位女士要咗迷你义燒飯加碗仔翅, 都只係HK$26, 當午餐都夠呀.

型爸要了豬扒包+奶茶, HK$23

杯奶茶唔錯呀! 不過塊豬扒就細塊的味道一般.  嘉龍的豬扒包好味的, 不過嘉龍個下午茶餐要HK$28呢!

 
我就到了紅豆冰配西多士, HK$22.  食呢個餐好有懷舊feel呀.  N年前讀中學時, 放學就同同學去蘭香室食雪糕紅荳冰加西多士....真係好正呀!

 
 不過呢杯紅荳冰無雪糕呀!

 
西多的煎炸得好靚.


佢地用鍊奶代替糖漿, 都ok架.

同型爸share嚟食, 呢份西多就變甜品啦.

食完仲要去買花泥, 返去要攪吓的植物呀!

今晚可以夜的先食飯.


沒有留言:

張貼留言