2014年6月21日 星期六

父親節和牛焗龍蝦晚餐

Jun 15, 2014, Sunday , Father's Day

星期五晚與屋苑幾位父親同慶父親節, 但到正日, 都要同型爸再次慶祝架.

型爸鍾意食咩我梗係知啦, 最鍾意就係靚牛扒同龍蝦, 我心中有數啦.

除咗食, 型爸又鍾意去按摩, 一去按摩, 我就無咩時間, 要預早安排, 我先可以玩完回來整晚餐.

 
 呢幾塊和牛, 上次一田大減價已經買定, 我買了好幾塊, 睇吓, 每埋油脂分配都好平均呀!  出去按摩前由冷凍放去冷藏, 咁今晚返到嚟就應該降凍好.

 
新鮮龍蝦無時間整,  昨天去超市見到呢款熟龍蝦, 買嚟試吓啦, 好似麵包解咁啫.  買返嚟放入chill櫃, 按完摩返到屋企先拎出嚟都未遲

 
 龍蝦解凍完後開邊, 錦上蒜蓉牛油香草及芝士

  
 連同蔬菜薯餅一起放入焗爐.

  
跟著開兩礶蘑菇忌廉湯, 加一礶奶, 半礶水, 煮滾就得啦.

 
 龍蝦又焗好

食完就輪到的和牛啦.

  
 己解好凍
切開幾件

一面食一面煎, 鍾意食幾多成熟都得啦!

型爸當然話好味啦.  二公子就最開心, 呢兩樣都係佢鍾意食嘅, 今晚又唔使佢出去訂位請爸爸食, 十萬個開心啦.

餐後一小時, 仲有型爸最喜歡的雪糕涼粉....好滿足呀!

沒有留言:

張貼留言