2014年6月1日 星期日

High Tea @ Balencia Cafe

May 25, 2014, Sunday afternoon

型爸真係無食言, 佢話下午去high tea 就真係去high tea.  我地開車去咗上水廣場, 2/F嗰間Balencia Cafe.

嘩, 上水真係好多人, 不過好好彩, 啱啱有人埋單, 等咗幾分鐘就有位啦.

呢個tea set以前都嚟食過, 不過應該係好耐啦, 無一年都應該有半載.

食物大致相同, 都係三文治及蛋糕.   以前係HK$99 for two, 而家係HK$138 for two.

的咖啡嚟先,  好香, 呢道的咖啡好得呀, 啱我同型爸口味!

等咗好耐的咖啡都飲哂, 的食物都未嚟,  見到waiter送嚟, 以為係我地, 原來唔係, 係隔離檯的.  小朋友一手就攞起三文治食, 相信佢地都等咗好耐.

 
 我地嗰份終於都嚟啦.

下面係鹹點

上面係甜點.

我覺得份量好夠啦,食完真係好飽.

呢個價錢, 我覺得合理兼抵食, 因為杯咖啡真係好得.

High tea完, 今晚嘅晚餐又要夜的先食啦.

沒有留言:

張貼留言