2014年6月30日 星期一

好e食即食意粉 + 焗雞翼

Jun 25, 2014, Wednesday Night

今日下午四點幾, Ruby打電話嚟, 話好唔舒服, 又痾又嘔.  咁我問佢要唔要去睇醫生, 佢點都話唔去, 食咗的印尼藥.  佢話瞓覺就得啦.  咁我叫鄰居的印傭姐姐照顧吓佢.

我叫佢唔使煮飯啦, 快的休息吓啦.

放工返到屋企見到Ruby真係好辛苦, 勸佢去睇醫生, 都係唔肯去, 真係唔知的工人姐姐個腦諗的咩, 但又無得迫.   問佢食唔食粥, 煲的白粥比佢食, 佢又話唔食.  佢話食咗藥好的, 淨係瞓就得.

响廚房見佢已經醃緊的雞翼, 咦, 唔得喎, 明天佢放假我地會出去食, 的雞翼醃幾日會好鹹, 都係要焗咗佢.  型爸出差, 今日只得我同二公子.   二公子話唔想出去食, 焗雞翼食意粉啦, 雪櫃有即食意粉, 一叮就得....

我同佢講, 阿仔, 好似唔係好啱key喎. 呢的係孜然雞翼, 配意粉, 九唔搭八, 怪怪地喎, 但佢話當試新口味, 唔試點知搭唔搭.又好,求其一餐啦.

呢的好e食意粉, 係我買家响屋企比二公子做小食, 佢有時用嚟宵夜.

我平時跟本唔會食.

叮了4分鐘, 卡邦尼意粉, 淡淡地, 的麵好腍.

茄汁鮮蝦闊條麵, 又係淡淡地的麵好腍.

我同二公子的晚餐

呢的意粉, 唔係好啱我心水, 食完都係覺得雞翼配意粉唔係好夾.  阿仔話是但啦,  呢的即食意粉係咁上下, 我都唔好咁奄尖啦.

以前二公子鍾意食波仔飯, 但近來唔見有波仔飯賣, 以前有專門店, 超市都有, 而家唔見哂, 唔通"摺"咗?

沒有留言:

張貼留言