2014年6月22日 星期日

I. Cafe

Jun 18, 2014, Wednesday afternoon

呢排全城都係世界杯熱潮, 個個都响道講波....講波...都係講波

 一早睇免費報紙, 頭版見到呢個廣告, 好想試呀!   (廣告的渲染力真係好大.....)

咁食晏時就同兩位同事去麥當勞啦...

 去到Toyo Mall 樓下....Tiraisu咖啡...McCafe...又好想試呀!

點知....真係唔知....平時都好少去麥當勞....勁多人, 排緊隊嘅人...咁多條龍加埋肯定超過一百人, 是但排一條, 等十幾二十個, 起碼都要等半個鍾...

唉吔, 無得食, 要轉埸.   慢麼麼同事今日隻腳無端端後跟痛, 無法都要行.  咁轉去好近嘅大家樂快餐啦....叫麻煩鬼同事落去睇吓啦.....佢話唔好落去啦, 都有成四十人排隊.

唔想慢麼麼行咁多, 咁再轉去半島中心睇吓有咩野食啦.

  
 咦! 有間I. Cafe, 就呢間啦, 雖然都係要等, 但等兩張檯, 好快啫.

 呢間I. Cafe响半島中心都開咗好耐, 只不過我地好少嚟啫.   鋪仔細細, 呢一邊係廚房+幾張檯.  隔離仲有一個鋪仔又有十限八張檯....咁啱又撞到公司幾位同事.


 
 今日午餐有呢幾款選擇

  
 餐湯有呢兩款, 我要了南瓜忌廉湯

 
 我同麻煩鬼同事都要了蒜蓉什扒(雞扒+豬扒)意粉, 的蒜蓉汁都ok, 但扁意粉就腍咗的.

 
 慢麼麼同事要了解茄龍利柳扁意粉.   嘩, 的茄汁嘅顏色好恐怖呀, 不過佢話味道都ok.

 佢要了熱好立克

 我要了即磨咖啡, 要加HK$3

 麻煩鬼同事要了紅豆冰加HK$8

 呢間叫Cafe, 但只可以叫西式快餐店.

相比起Open Food Gallery嗰間L. Origine Cafe的食物煮法及味道就比呢道好的啦.   不過幾十文一餐, 多個選擇啦, 下次可以試吓的pizza, 睇吓的感覺會唔會好的.

明天再試吓麥記仲係咪咁多人.

仲有一間我地想去試, 但每次都仲係排緊長龍....呢間就係坤記, 要咁排法我地係唔會去.  中午只有一小時食晏, 唔想排隊嘥哂的時間.

沒有留言:

張貼留言