2014年6月11日 星期三

Killiney 吉利尼星加坡快餐

June 3, 2014, Tuesday

嗰日去彩晶軒飲茶, 見到一間星加坡風味快餐店.   同事話呢間店開咗好耐, 只是前陣子裝修.  今日又唔知去邊道食好, 即管去試吓.

門口show咗今日午餐

餐牌都是一樣, 另一個餐牌就係飲品.

都唔使諗, 每人要了一份午餐.  呢道算係快餐店型式, 我們先得到位, 再去counter比錢買食物, 拿了一個牌, 食物會送過來.

 麻煩鬼同事要了星加坡Laksa HK$58

慢麼麼同事要了海南雞飯 HK$58
我要了娘惹咖哩雞配法包 HK$58

另外要了一份咖椰多士HK$10 share 嚟試吓. 

餐包一杯熱飲, 我要了咖啡, 好濃但唔係我喜愛的咖啡

慢麼麼要了奶茶, 睇落去又係好濃

 麻煩鬼同事要了凍薏米水, 凍飲要加HK$4.   我問同事好唔好飲, 佢話無味架.

食到一半, 見到另一個同事剛來, 叫佢一齊坐.

佢又係要了娘惹咖哩, 不過配薄餅 HK$58.

我覺得的味道都幾好, 但唔知咩野問題, 食完返去就開始肚痾, 直至晚上, 痾了4-5次, 還不斷肚痛.  到我寫這篇時, 足足痛了三日.

我諗我有排都唔會幫襯著啦!

沒有留言:

張貼留言