2014年6月28日 星期六

D' Orgine - 失望篇

June 23, 2014, Monday afternoon

上次去Food Gallery入面嗰間西餐廳, 食過都好似ok, 咁就梗係再去試吓, 不過今次有的失望呀!

呢間Cafe, 睇個名, 我之前以為係L' Origine Cafe, 原來唔係.

睇個光管牌, 原來係D'origine, 吓, 個英文草書寫法係D咩.


餐牌無改, 都係嗰幾款 (呢個就係問題), 上次試咗什腸意粉, 今次要了牛柳粒意粉


今日只有我跟慢麼麼同事, 大家都要了同一款HK$48


 
我就加HK$10要了一碟什菜沙律

賣相都唔咗. 但green 沙律食落麻麻.  但碟牛柳粒意粉就好有問題. 

意粉醬汁都ok, 但的牛柳粒又粗又嚡, 一的肉味都無, 似係煲完湯的湯渣.

我曾經問過收銀小姐, 餐湯係咩野, 佢話通常都係羅宋湯(只得一款, 無其他選擇).   我即時聯想到的牛肉用嚟煲完湯再拎番出嚟炆.

雖然唔知係唔係, 但的牛肉粒整成咁,即時打哂折扣, 有排都唔會再試.

咁又唔會唔幫襯food court, 下次試第二間囉.




沒有留言:

張貼留言