2014年5月31日 星期六

血拼後的早午餐

May 25, 2014, Sunday

買買買買, 買完就要盡快食, 如果唔係, 放下放下, 好易唔記得, 由其是一入咗冰櫃就會遺忘,  要記起時先出生天.

呢款腸特價, 平時兩間超市都賣HK$49.90, 特價都要HK$42.90.   一田大減價賣HK$36.90, 係咪要入貨吖.  Hot & Spicy款辣腸好好味, 的皮又脆, 我買咗三包, 芝士味都買咗兩包.

哈哈, 我當佢熱狗腸咁食呀, 不過我唔用熱狗包, 改用小法包.  加的蕃茄, 加的沙律醬就已經好好味.

早餐配杯咖啡, 五呀!

午餐本來諗著用芝士腸雞柳整卡邦尼意粉, 點知林老闆打比型爸話去買外賣, 型爸話無所謂, 有人去買外賣, 咁唔使煮, 歡迎之至.


 林老闆去咗粉嶺好出名嗰間買咗一客豬手, 一客腐皮牛肉卷, 牛丸米, HK$90.   十一點幾買到返嚟,  佢地係食brunch,  但我地已經食咗早餐, 對我地嚟講就早咗的. 型爸話食啦食啦, 人地咁好買外賣都預埋我地, 而家食完, 下午再去high tea rt1.

以前食過都覺得好味, 但上星期我地响汕頭食咗隆江豬手及手打牛丸, 相比起, 呢的就唔係咁好味啦.

 
雖然食外賣, 但都馬上記起响一田買咗呢款蘋果汁, 昨天已經入咗雪櫃, 今日攞出嚟飲啱哂.
我第一次買咋, 又幾好味.   買咗咩都要快的清咗佢.

哈哈, 不過下次可以買多兩盒.



沒有留言:

張貼留言