2014年5月1日 星期四

星泰真味

April 20, 2014, Sunday, Easter Holiday

昨日釀好梅酒有青梅剩, 好想去買多一枝酒精度數高的嘅酒.  開車去兩間超市都搵唔到, 有嘅都只係15度嘅酒.   唔再搵啦, 開車去一田買啦.

去到B區停車埸滿咗要等位, 我地轉到另一邊嘅停車埸, 行遠的, 唔使等呀.

呢邊由停車埸上嚟, 已經有好多間食肆, 十分多選擇.

我地選了星泰真味, 剛啱有人走, 即時有位唔使等呀!

呢道午市好經濟喎

吓, 星馬食品點解有酸辣米線嘅?

我要了香茅豬扒撈檬

侍應拿了一瓶魚露, 可惜呢瓶魚露唔夠味, 五號屋自家調的好味好多

型爸要了泰式肉碎炒飯

 
 每人一杯奶茶, 我要熱佢要凍.

埋單都只係HK$81, 唔使加一, 好抵食呀!

呢道的食物偏淡, 不似一般泰式食品咁濃味, 淡就梗係無咁好味,  但總好過偏鹹食完要狂飲水.

食完我地去一田買酒啦.



沒有留言:

張貼留言