2014年5月10日 星期六

五指毛桃蓮子薏米豬骨湯

April 30, 2014, Wednesday Night

上星期日早上睇一個早晨節目, 一個中醫介紹了一款五指毛桃湯, 係喎, 我之前買咗一包返嚟, 都唔記得咗,快的搵番出嚟, 煲嚟飲啦.


我响超市買嗰包係咁架, 包裝背後有教煲的方法及功效.

 
一包入面有兩小包, 每包入面有兩粒蜜棗.  我稱過, 每包有60g五拍毛桃, 我將兩包分成三包, 即每份40g五指毛桃.

落少的因為我要加其他配料, 再加上只有我跟型爸兩人飲, 無需煲很大煲.

我加了40g 生蓮子

40g 生薏米, 三粒蜜棗

再加了差不多一斤豬尾骨 (要汆水).  加了兩湯碗水煲兩個小時

煲好啦, 味道無咩特吃, 同清保涼差唔多.  

呢的健脾開胃, 行氣祛濕的湯水, 常煲嚟飲都唔怕呀!

沒有留言:

張貼留言