2014年5月30日 星期五

餐後茶聚

May 24, 2014, Saturday Night

餐後酒聚就好多時都有, 但今次餐後茶聚又係第一次呀!

上個星期同的鄰居一齊去汕尾汕頭旅行, 其中一個節目係去品茶.  品茶時八號部屋男女主人睇中了兩件沖茶時的盛器(我都唔知係咪咁叫), 今日要幫佢剪綵呀!

晚飯後大家一講起, 馬上成事, 即到八號部屋茶聚.

八號部屋女主人學過泡茶(己經覺到中級), 家裡已經有好幾套茶具及盛器, 今次買了兩件木製品.

呢就係一塊(另外仲買了一塊小的, 放在茶几上深色那一塊).   大的那一塊是原件花梨木造, 大約一點二米闊, 有3-4吋厚.   真係好型呀.   當我地去到, 女主人已經準備好, 那些沖茶器皿, 佢地一向都有架.

呢的小木碟也是上星期在那品茶店買的.

用來墊著茶杯, 拿起時就不會燙手啦.

仲有朱古力可以送茶, 不過大家嘅興趣都不在朱古力, 我們要喝茶呀!   其實我都係捨命陪君子, 咁夜飲茶, 我今晚實瞓唔著啦.

另外一塊比較細及深色, 係黑紫檀木, 真係好靚呀!

木板底部刻了材質及規格.

大概沖了八個round, 換了三款茶葉就停啦, 我地飲就好容易, 但女主人不停咁泡茶, 好熱加麻, 我地唔想女主人咁辛苦呀!

最後就係食我煲嘅糖水, 又幾好彩喎, 我地九個人, 每人都有一碗.

林老闆話差咗的, 咁我問差咗的咩呀, 佢話差咗的量呀, 唔夠喉, 最後還有兩碗, 林老闆同另一位男士可以添食.  咁當然我又收到likes啦!

哈哈, 都唔係煲得好少啫, 夠咁多人食.  只不過平時在家係用湯碗嚟食唔係用飯碗食之麻.

沒有留言:

張貼留言