2014年5月15日 星期四

脆皮豬手+ 雜菜湯

May 6, 2014, Tuesday, 佛誕假期

上次超市特價, 買咗幾隻鹹豬手都未整, 今日的起心肝整咗佢.

腦中諗咗好幾個方法去煮, 最終都係用個簡易法

豬手解凍先汆水, 本來諗著用高速煲炆20分鐘, 係係炆完的水唔會要.  隻豬手會唔會無哂味呢.  最終都係唔好嘥, 用嚟煲湯.

用西芹, 蕃茄, 紅蘿蔔, 洋蔥, 三色椒加椰菜(好肉煲羅宋湯咁)

但我無落茄膏呀, 我只係想煲雜菜湯咋.

無咗大約45分鐘, 我將隻豬手撈起 (唔想煲太耐, 我驚隻豬手無哂味呀!)

用呢款黑啤

 
將隻豬手放落去浸

反轉又浸吓

跟著放入Philips Airfryer 200度, 焗30分鐘.   當中, 久唔久攞出嚟, 加的黑啤落去. 

焗起就係咁啦 (哈哈, 加咗幾塊印尼蝦片伴碟, 睇落靚的麻)

切開幾件就得啦.

人面的肉味仲有少少鹹, 都算啱啱好.  但型爸話整個汁就會好的, 無野點嚟食, 差咁的喎.

其實我心中諗咗啦, 我下次用焗爐焗到脆皮, 跟著整個黑椒洋蔥汁 (好似上次去大中華食咁, 用鐵板上仲正)

第一次嘗試, 係咁上下啦!

2 則留言:

  1. 我都係噤整豬手㗎,湯又有肉味,又有餸食,正!!!

    回覆刪除
  2. 隻豬手真係一的都無嘥. 焗完嘅豬骨, 仲可以煲多一次湯呀!

    回覆刪除