2014年5月11日 星期日

粉嶺馬會雙魚河鄉村會所午膳

May 1, 2014, Thursday, 勞動節假期

今日係勞動節假期, 亦都係我六天假期的開始.  我明天請了一天假, 星期一又請了一天, 請兩天假, 連著星期六日及佛誕假期, 變成六天, 真係好開心呀!

不過呢幾日並無諗著出外旅行, 只係想好好的休息一吓.

今天中午, 幾了幾家鄰居, 一齊去粉嶺馬會雙魚河鄉村會所午膳呀!  哈哈, 我地唔係會員,不過有鄰居係, 我地就一齊去啦.

好高興, 一行十二人, 分三架車去.


今日係假期, 多了好多人, 我地大概十二點到, 去到已經好多人, 不過仍有坐位.

 呢的長檯仲未有人坐, 啱哂我地呀!

我地無夾定, 的男士每人去攞食物, 每人都攞多的諗著一齊食...哈哈, 攪到叫多咗 添.

呢道嘅脆皮豬手幾好味架, 型爸要了蘑菇湯

 
醬燒牛肋骨

蘑菇海鮮意大利粉

 
和牛漢堡包

  
陶爸及林老闆每人要了一碗喇米粉

  
 水餃雲吞麵

哈哈, 豬皮魚蛋都要呀!

兩個小朋友就最開心食呢的fish & chips

陶爸還要了乳豬, 仲有一個pizza

八號部屋又叫了乳皮豬手

哈哈, 佢地仲開咗枝紅酒呀!

大家食得好得好開心, 不過真係叫得太多啦!  個個都食到飽飽.

去Gift shop買咗的野就返屋企啦.  

實在飯氣攻心, 的血去哂個胃,  睡魔急call.  來個午睡呀!  (後來先知道, 好多個都返屋企睡午覺呀!)

晚餐都唔想食, Ruby整了三餸一湯, 都只係飲湯食菜算啦.

晚餐後林老闆帶了魚子醬過嚟拉型爸飲酒


呢盒細細盒都唔平架

  
仲有蜜瓜火腿

  
古椰芝士

今日就係咁飲飲食食就過咗啦.

沒有留言:

張貼留言