2015年10月12日 星期一

國慶日魚翅宴

October 1, 2015, Thursday

我地今日有食神呀!  國慶日攪咗個魚翅宴, 由我地行山組長主理呀!


 咩野都唔使講著, 先睇睇我地今日兩煲翅先.... 雲腿雞湯煲勾翅.

 
 的翅一梳梳好正 (環保份子不要來罵我們). 

組長負責煲翅, 我地就整其他餸啦.

今日有十二位, 只有三家煮餸, 如果每家煮兩個餸, 我驚唔夠食.   咁我整多了兩個小食.  有鹽烤秋葵

緬甸式涼拌蕃茄, 的鄰居未試過, 個個都話好味.

跟著兩個熱葷, 蝦醬炸菜麵筋蒸豬頸肉.  仲有雲腿上湯娃娃菜, 唔記得影張單頭添, 大合照有架.

陶媽炒了米粉


凍烏頭

煎多春魚做小食... 佢都整咗三樣.

林老闆炆了豬手

林太煮了西芹西蘭花炒馬駮魚蛋

仲有蒜片台灣香腸做送酒小食.  

大家都驚唔夠, 每家都整幾碟就變成十個餸加兩煲翅, 超豐富呀!   結果就有得剩啦.

其中一位無煮野嚟, 就預備咗水果.

陶爸剛從歐洲回來, 買了一枝Whisky, 組長又拎枝Blue label.

我就帶備自家製嘅梅酒...嘻嘻, 佢地話好好味呀!   咁梗係啦, 自己浸嘅梅酒, 又濃又香梅味, 好飲好多架.

哈哈, 呢兩三年都有浸梅酒...有存貨呀!

沒有留言:

張貼留言