2015年10月4日 星期日

迎月夜燒烤樂

September 26, 2015, Saturday

迎月夜屋苑幾位鄰居, 攪咗個迎月夜燒烤晚會.  在我地屋苑設備最齊全, 全天候都可以開party, 組長屋企個後苑舉行.    之前天文台中午發咗知黃色瀑下景告, 但今次唔响北區, 我地無需擔心開唔成. 

 
今日首先要介紹吓Mrs. Kua整嘅Sangria, 有兩大jar, 加咗好多水果, 女士們都覺得好好飲.

 
 男士就飲Whisky, 唔啱嘅就飲啤酒

 
而我就煲咗的冬瓜茶, 仲有腐竹雞蛋糖水.  組長後園個大雪櫃, 仲有好多汽水, 想飲咩都有呀!

 
今日最受歡迎食品, 燒鱔片, 燒起真係好正

牛扒火雞腎


組長最鐘意食雞全翼, 大量呀, 不過都醃咗的雞中翼


仲有的菇呀, 丸呀, 日本蕃薯

的肉類實在太多啦, 响發泡膠盒入面, 仲有一塊塊嘅牛扒都羊扒...咁多肉, 點食得哂.

今晚最受歡迎都係鱔片, 貴妃蚌同花蛤

食完仲有西瓜解解熱.

臨完埸我地返屋企拎煲糖水過嚟, 點知隻Whisky仔見到我地由屋行過嚟.   佢實在太掛著型爸啦, 咬穿的網, 穿過鐵欄, 走過嚟搵我地.    攪到組長屋企的狗係吠, Loki見到佢走咗出嚟又係咁吠.  結果成個屋苑嘅狗都吠.   攪到我地要即刻捉番佢返去, 仲要提早離場, 因為要用索帶整番的網, 唔係隨時走狗呀!

不過今晚都好開心...趁著中秋節, 大家又可以聚聚.

沒有留言:

張貼留言