2015年10月19日 星期一

Cindy's Happy Day

October 6, 2015, Tuesday

Cindy今日放完假返嚟好似開籠雀咁, 不停咁同我講呢講路, 又拎哂佢的家鄉食品出嚟.

 咁又真係好開心嘅, 離鄉別井, 見到的家鄉野寧舍開心, 佢話响香港買唔到.

呢共中呢款鷹咀豆粉, 佢用嚟加落涼拌蕃茄.   佢話本來買咗好多包, 但係佢老公漏咗一袋野响架的士道, 結果現只得一包.

仲有三款一同的的辣椒粉.

呢年睇落似午餐肉, 但佢話入面係用魚整嘅

呢的魚乾, 東車亞好多地方都有, 只係整法不同.

呢的佢話係用茶葉整嘅

呢的又係魚鬆魚乾

呢的唔知係咩

呢的又係用茶葉整嘅唔知咩咩, 佢叫我試, 除咗魚乾, 其他我都唔試啦.


使有呢的款甜品


真係一大埋呀!

我叫佢將的野入雪櫃可以儲存耐的, 唔係變壞咗食到肚痛就麻煩.

最後佢好開心咁拎咗隻介子出嚟, 佢話佢老公送比佢

我唔知隻介子係真鑽可定假鑽石, 呢個已經唔重要.  最重要係Cindy好開心, 我都係替佢開心.

一個女人為咗改善家人生活, 離開丈夫及三個年幼子女出來打工搵錢, 一的都唔容易. 所以我地對工人姐姐好的都係應該嘅.

沒有留言:

張貼留言