2017年3月24日 星期五

鏞記午膳

March 8, 2017, Wednesday

三八婦女節有咩野慶祝?  哈哈, 其實係無的.  不過咁啱大家相約食餐午飯啫.

鄰居兩位靚太加埋Mrs. Kua, 約咗今日去中環做facial/Spa, 順便去中環鏞記食lunch, 問我去唔去...  去去去, 食lunch就去, facial 就唔去.

鏞記, 好多年無去過啦,  平時九龍返工, 點會走去中環食午飯咁吖.   諗吓諗吓都唔知有幾多年無嚟過.   今日有人約, 提早12:00離開公司, 去隧道口坐巴士過去.

去到12:45, 三位靚太已到, 佢地要咗皮蛋酸薑, 留番一份比我.

佢地一陣要做Spa, 唔可食得太飽, 都係叫的簡單野

白焯芥蘭

雲吞麵一鍋, 麵下有十幾粒雲吞, 都幾好味呀!

 清湯腩....呢份清湯腩, 好正.

燒鵝髀, 好味

 
仲有义燒, 都好味.

叫吓叫吓, 都好多野喎.

最後仲有甜品, 哈哈, 其中一位鄰居係呢道常客, 的甜品好似係免費的.

蛋散

蛋撻

實在太夠了, 芝麻糊及陳皮紅豆沙只要了一配大家share.

差唔多兩點, 我打工女要返去上班, 三位靚太就去做Spa....   哈哈, 我唔恨, 我鍾意返工多的.

鏞記的食物質量唔錯, 咁價錢當然都唔錯啦, 每位大約HK$280.

下次有節目, 記著再約我.

沒有留言:

張貼留言