2017年3月15日 星期三

鹿頸鳳坑烏蛟騰

February 26, 2017, Sunday

星期天行山天, 雖然型爸膝蓋有點痛, 我腰傷又未好, 但我地無偷懶, 組長一呼, 我地即答應.
不過自己知自己事, 唔想行得太傷, 今日都係以長短程配合大家.

去到南涌觀音廟, 今日有人玩緊航泊喎

唔怪我之的小白鷺留在對面小島啦.

同一路線行過幾十次, 不過就係覺得呢道風景好, 除了上落二百幾級樓梯, 全部都係平坦好行的路, 對於我地想行又唔想太辛苦, 呢道就最啱

經宋伯士多, 去到松記回程.   組長他們便行去烏蛟騰, 其他行短程的就在宋伯士多食款豆腐花飲杯奶茶.

坐十幾分鐘我地回程行出去攞車, 再去烏蛟騰接佢地.   其實兩邊行程只相距十幾二十分鐘, 但那邊山路, 呢邊就平路.

行完山大家一齊去粉嶺新明苑飲茶

 
 例牌要碟豉油皇炒麵加辣

 
 今次仲要了肉絲炒麵, 呢道的麵得呀! 烘到脆脆的, 正呀!
 
行完山大家都肚餓, 叫到成檯都係...

哈哈, 有得行有得食, 又過了一個開心的上午.

沒有留言:

張貼留言