2017年3月4日 星期六

Seoul Trip - Day 2

February 15, 2017, Wednesday

第二天一早起來, 精神爽利.   天氣好冷呢!

呢間係平民小酒店, 食早餐要自己動手.   都是麵包, 粟米片, 奶, 果汁, 咖啡.  以前有雞蛋供應, 但因禽流感的關係, 己經不再供應, 要食的話自己買回來煮就可以.

不過平時早餐都只係多士咖啡, 無肉無蛋, 對我嚟講就無問題, 型爸就覺得差少少啦.

食完早餐, 十時出發, 姪女帶我們搭巴士去樂天outlet mall.   呢道的巴士真係要命, 的暖氣熱到死, 真係焗到出汗唔脫衣唔得, 但的韓國人好似無感覺咁.

今日係week day, outlet mall 無咩人.  呢道有三座, A, B, C, 都幾大喎

呢兩個機械人好型呀!

去到哥哥一家去專攻波鞋, 我地就周圍行.

姊姊姊夫啱啱去完日本, 响outlet已經買咗好多.  我地呢幾年去韓國日本都買咗好多次, 最瘋狂係去年中在加拿大狂買, 實在無咩衫褲鞋襪要買.  

哈哈, 點知比我去到Corning ware, 見到有套純白中式碗套裝, 响加拿大已經想買, 成套無法拎兼超重, 今次見到有6碗套裝, 細盒好多, 可以手提上飛機.   買兩套, 同型爸每人拎一套.  加拿大要加稅, 呢道仲有退稅.....正呀!

不過咁重唔可以買著, 食完午飯, 臨走先買啦.

都無諗著食咩, 求其搵間麵店.   哥哥一家仍在購物, 我地分開食.

每人叫咗碗麵, 不過呢道的麵真係麻麻, 同昨天在酒店附近食的手切麵相差好遠.  我碗辣牛肉麵好辣得嚟無牛肉, 而那少少的牛似就肉煲完湯的湯渣,一見到的菜咁嘅顏色, 都唔想食啦.

唯一泡菜新鮮, 的餃子大而無味.

反面呢兩件牛肉餅就幾好味, 爽口彈呀, 有的肉中式牛丸

呢餐食咗大約70,000 won, 不過唔好味呢!

食完我地決定先去買咗兩套Corning ware, 再去番B座等哥哥一家

哈哈, 我地無咩興趣再行, 結果走去Coffee shop飲咖啡食甜品

食咗麵都已經飽, 叫了一客Ice cream Waffle 大家食少少啦.

跟著走啦, 先回酒店放低的野, 休息一陣, 六點再出發, 姪女帶我地去食北韓菜

呢間餐廳係脫北人士開架.

我見到的前菜, 好似無咁辣喎!

姪女要了血腸, 豬手比我地試吓

仲有綠豆餅

佢地吃素, 要了餃子豆腐鍋

另外叫了牛肉鍋給我們.  好大鍋, 我地四個都食呂哂.

今日大家高興, 一齊飲韓式燒酒...  大家食得好開心呢!

食完姪女帶場行回酒店,順道shopping(又繼續買, 姊姊有點瘋狂, 佢咩都話好平, 咁梗係, 加拿大的野咁貴, 樣樣都要加稅)

大家食到飽飽, 真的要散散步.  不過今日行咗好多, 都幾攰呀!

沒有留言:

張貼留言