2017年3月16日 星期四

Naked 3

February 27, 2017, Monday

今天約了我的會計朋友吃午飯, 咁啱型爸又話出嚟搵我食飯, 咁就一齊啦.   朋友話去飲茶, 咁我問型爸去飲茶定日本fusion, 佢諗都唔諗就話日本fusion好的.

咁, 我地又去幫襯Naked

今日心中已選定會叫一份二人牛柳餐, 只要另外叫多一樣, 就夠三個人食.

每人都有一份前菜

我喜芝的麻醬藜麥沙律

另外三小碟係豆腐, 山藥&蘿蔔

我們要了紅菜頭牛油果蟹肉壽司卷, 大家share嚟食.   拌碟放得好靚呀!

壽司卷仲配一碗烏冬

每人一碗麵豉湯

二人餐有刺身

主打都係呢碟牛肉, 份量同味道都好夠

壽司卷餐有綠茶布甸甜品

而二人餐每人有一份雪糕及一年和果子

呢餐埋單HK$396, 每人都只係HK$130, 以食物質數, 我覺得好抵食呢!

沒有留言:

張貼留言