2017年3月22日 星期三

燒雞潤

Mar 6, 2017, Monday

好鍾意食燒雞潤, 但膽固醇高, 都唔敢成日買嚟食. 

嗰日經過雞檔目到的雞潤, 突然好想食, 咁就買咗10元, 今次自己整嚟食.
我都係用醃义燒的方法, 用义燒醬, 海鮮醬, 加玫瑰露醃的雞潤.  焗完出嚟好似樣呀!

咁當然唔係只焗雞潤啦.  呢兩塊係黑毛豬梅頭豬扒, 哈哈, 我同嚟做义燒呀!

的雞潤我掃咗的蜜糖, 當堂靚哂.  但的义燒我未上蜜糖Cindy已經切咗, 算啦, 唔上蜜糖啦.

Cindy整了緬甸香茅魚頭

仲有焯生菜

眉豆花生雞腳湯

正呀!

我都未影大合照, 的雞潤同义燒已經無咗一半

我仲未開始食, 卮欣賞吓從韓國outlet mall買返嚟嘅Corning ware 先.

平時都無食飯, 今日有眉豆花生雞腳湯, 呢的眉豆就做咗我的主糧.

沒有留言:

張貼留言