2017年3月29日 星期三

粥底海鮮蒸鍋

March 18, 2017, Saturday

 有時真係唔使約, 擇日不如撞日.  今早同奶奶姑奶二伯佢地飲茶, 講開好耐無食海鮮蒸鍋, 今晚一於同型爸買海鮮食蒸鍋.   點知奶奶姑奶二伯全部都話無試過蒸鍋, 哈哈, 咁一於一陣拜完山, 全部去我屋企食晚飯啦.

今年我地早了三星期, 選星期六, 唔使排蛇餅, 仲可以排隊泊埋架車入去寶福山.  好快手攪掂.  不過今年多咗好多猴子, 等的人一拜完山, 佢地就走落嚟攞的貢品嚟食.

 先載奶奶佢地返屋企, 開埋張電動麻雀比佢地玩, 我就同型爸去買海鮮


 
 買咗好多款海鮮....呀, 仲有脆肉鯇唔記影添.

 
 除咗海鮮, 仲有牛肉, 魚蛋罣丸肉丸牛丸, 仲有芝士腸

三款蔬菜加粟米.....齊啦

食物太多唔夠放, 要兩張檯先攪得掂, 一張放食物, 一張就放兩個蒸鍋


共中一個姪女對海鮮敏感, 咁我地就一個鍋食海鮮

另一個鍋就蒸肉類蔬菜

的九肚魚蒸完真係好美味呀!

咁最好味係咩????

當然係個粥底啦, 海鮮粥非常鮮甜

而牛肉鍋加蔬菜粥亦十分好味.

大家都食得好開心, 最開心係見到奶奶胃口大增, 佢今日食咗好多野呀!

雖然做得辛苦, 見佢地開心, 咁我就更加開心啦.

沒有留言:

張貼留言